Otvorili sme novú futbalovú špeciálku Top4football v Bratislave a odhalili nové slovenské reprezentačné dresy

Puma a Slovenský futbalový zväz 9. 11. 2015 predstavili nové národné dresy, v ktorých budú slovenskí reprezentanti hrať na EURO 2016 vo Francúzsku. Slovenská futbalová reprezentácia sa na EURO kvalifikovala vôbec po prvýkrát v histórii od vzniku samostatného štátu. Dresy sa predstavili v unikátnom futbalovom obchode TOP4FOOTBALL v Bratislave.Ten sa špecializuje výlučne na futbal a so svojím širokým spektrom futbalového tovaru je tak jeden z mála na našom území. V role modelov sa ocitli hráči slovenského národného tímu Marek Hamšík a Vladimír Weiss.

Dresy v tradičnom modrobielom prevedení sú inšpirované slovenskou vlajkou. Biely dres má pri krku kontrastný modrý lem, ktorý je uprostred vykrojený do tvaru malého goliera. Na rukávoch sú modré pruhy, na ktoré nadväzujú pruhy v rovnakej farbe umiestnené na šortkách po stranách trenírok. Dres tak vyzerá moderne a elegantne. Slovenský štátny znak je umiestnený na ľavej strane tak, aby bol bližšie k srdcu a vyjadroval vášeň a hrdosť slovenských futbalových fanúšikov. Logo SFZ je umiestnené na pravej strane a logo PUMA uprostred na hrudi.

Trend, s ktorým Puma začala, že dres by mal pomôcť hráčovi podať lepší výkon pokračuje aj pri úplne novej edícii pre slovenskú futbalovú reprezentáciu: „My tam máme viac menej  novú technológiu Active, ale tá už bola z časti súčasťou prechádzajúcej sérií. To sú vlastné silikónové tejpy , ktoré majú dve funkcie. Tou prvou je, že stimulujú respektíve podporujú lymfatický obeh. To by sa malo odzrkadliť aj na výkone športovca a zároveň to telo spevňuje. Čo je nové oproti minulej kolekcii je to, že majú aj termoregulačnú funkciu. Ak je teplo tak mikrokapsule ho pohlcujú a naopak, ak je zima tak ho postupne uvoľňujú. Čiže, hráčovi by na ihrisku nemala byť veľká zima, ale ani teplo.  Zároveň,  ako spomínal Marek Hamšík, došlo aj k určitým malým zmenám, čo sa týka strihu. Stávalo sa u prechádzajúcej kolekcie, že sa im trochu tie dresy vyťahovali. Takže sme na tom zapracovali a strih je o tri centimetre širší. Čiže za tie, skoro dva roky, pokiaľ sme sa dostali až k finálnej verzii sme sa snažili zapracovať všetky pripomienky hráčov,“ prezradil Ján Steiner Teamsport Manager spoločnosti Puma. Výhodou je aj to, ž hráči pri dresoch s Active technológiou už nemusia nosiť termoprádlo hovorí Steiner: „Technológia Active nefunguje, ak hráč má ešte nejakú vrstvu pod dresom. Aj preto robíme edíciu nielen s krátkym, ale aj dlhým rukávom do chladnejšieho počasia,“ tomu sa poteší nejedna fanúšička, keďže je vidno každý jeden sval na tele.

Konkurenti už poodhalili karty aj na budúci rok, čo sa týka kopačiek. S čím bude bojovať Puma je zatiaľ tajomstvo: „Zatiaľ nemôžem o tom hovoriť. Sú to prísne tajné informácie. Občas sa cítim ako James Bond. Avšak Puma chce držať krok s adidasom a Nike a tiež chystáme niečo veľké. Chceme sa tiež profilovať ako značka, ktorá tiež trendy udáva a nielen ich prijíma od iných. Jeden zo smerov, v ktorom by chcela Puma pokračovať je rýchlosť, ako o nich hovorí už aj samotný názov EvoSpeed: „Nehovorím, že je to dominantný smer, ktorým sa Puma bude uberať, ale je to jeden z prvkov. V predchádzajúcich  týždňoch a dňoch to bolo podporené aj tým, že sme mali super ľahkú kopačku. A logicky čím sú kopačky ľahšie, tým hráč môže bežať rýchlejšie. To slávilo úspech nielen medzi našimi globálnymi ambasádormi, ale aj medzi bežnými futbalistami,“ hovorí Ján Steiner z Puma.

Nové slovenské dresy sú od dnešného dňa dostupné v obchode TOP4FOOTBALL (Grösslingová 7, Bratislava) Top4Football.sk

Košík

Košík je prázdny.

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu vyjadruješ súhlas s ich použitím. Ďalšie informácie.